Extra mycket peppar

Jag har ständigt tråkigt. Men bra är att jag har fixat mig en dator nu. Yay.
Generellt suger allt dock. Jag lider med mig. Nejvänta, nu blev det för djupt för mig.

Ida vare datapresentation. De gick typ bra. Staffan klaga inte så mycke så whatever. Och ja kom ihåg allt ja skulle säga även om de ja skulle säga va rätt dåligt. Ja tyckte Spidermangrejen var ascool. Typ. Nej okej, ja försöker bara hitta på skit att skriva så ja får skriva mer på detta fula sättet. De e plågsamt som fan. Epic.


                                                                   Spiderman e cool

Kommentarer
Postat av: OddLittleManInHat

Obama hela veckan!



Men hans tredje-riket-grej var lite läskig.

2008-11-05 @ 21:41:26
URL: http://oddlittlemaninhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyggaste pressentation ever!!!!!!

2008-11-12 @ 10:31:35
Postat av: hedenbög

snyggaste pressentation ever!!!!!!

2008-11-12 @ 10:32:22
Postat av: Anonym

Jag kommer på någon kommentar, så jag skriver ner lite ordkombinationer som verifieringsgrejsen har tvingat mig skriva typ.



Nej jag kommer inte ihåg dem.

2009-01-26 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0