En groda och en morot

Idaaaaaag har jag.
Vaknat halv sex. Som inte är jättetidigt men jobbigt nog.
Jag sov fem timmar i natt, som inte är jättelite men jobbigt nog.
Vi åkte till Malmö och vandrade runt och intervjuade stackars oskyldiga förbipassarande. Och torgförsäljare. Och affärsinnehavare. Och 'samlade intryck'.

Arbetets söner, Möllevångstorget i Malmö


Sen åt vi, och stack tillbaka till Lund. Hade idrott. Gabriel kastade en boll i huvudet på mig. Jag blev faktiskt lite yr och illamående ett tag, det kändes ganska löjligt. Men han skulle kasta bollen på käglorna, och jag stod i vägen. Duh, klart jag inte surar om han träffar mig då. Han kan ta det som en komplimang om han vill; tydligen har han episka skills på att kasta, typ. Eftersom det gjorde ont.
Åkte buss hem efter idrotten, men lyckades somna till lite precis innan jag var hemma. Så på de fem minuterna lyckades jag missa min hållplats, och vaknade till precis när bussen passerade Kristinelund (där jag skulle av). Så jag fick åka vidare till Ystad och sitta kvar när den vände där och körde tillbaka mot Lund.
Kom hem. Gjorde ingenting. Gör fortfarande ingenting. Eller, kollade på Heroes nyss. Sucksuck. Aktar de sig inte är de snart lika långt ute och cyklar som Lost.
Men jag diggar Heroes ändå.
Men inte lika mycket som jag diggar Jovi. För det vore omöjligt.

Kommentarer
Postat av: devotee

Den idrottslektionen var helt okej. Vi borde ha fler såna.

2009-01-26 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0