Just how much this hurts me

^Quote från This Time Imperfect av AFI

Idagidagidag. Hände ingenting.
Jag och Felicia fick sticka till vårdcentralen, för hon hade örhängesploppar (yes för det ordet finns i Svenska Akademiens Ordlista, Ulrika) som fastnat i öronen, typ. Så vi missade matten och det intressanta samtalet med kuratorn som kanske eller kanske inte ägde rum angående stämningen i vår klass. Humhum.
Jag ligger efter som fan på franska, kommer faila provet på fredag.
Hedvig visade loseregenskaper och övergav mig på lunchen, så jag kunde inte ligga i hennes knä och gnälla över mitt värdelösa liv. Det sög. Fast å andra sidan fick jag äta med Felicia. Vilket var nice.
Jag fick hem mina engelskabetyg idag. Äntligen. Så jag lämnade dem till P-O. (Eftersom alla en och en halv människor som läser min blogg nästan kryper ur skinnet av nyfikenhet, så fick jag MVG. Jag blev glad, och trodde som det spånhuvud jag är att DETTA SKA BLI EN BRA DAG. Men minsann: Denna. Dagen. Var. Epic. Fail.)

I agree with Jamestown Story. Everything is worthless.

Ochochoch, jag har utvecklat knackarskills. Jag har en Instinkt som säger till mig när det är dags att knacka. Så jag känner ofta att Är det inte dags att Knacka snart? och så kollar jag på klockan och den är en eller två minuter i. Det kallar jag Skills.

Imorgon ska jag till Lund med Tettz. Vih skah kålah påh biio. Deh skah blih kuhl, för mich diggar Tettzorz. Å andra sidan kommer jag mycket troligen inse att MENJUSTE! TETTE HAR JAG INTE GNÄLLT SÄRSKILT MYCKET FÖR ÄN SÅ VARFÖR INTE ÄGNA HELA DAGEN ÅT ATT WHINA ÖVER HUR ÖVERGIVEN OCH OÄLSKAD JAG ÄR?
Det skulle vara Inte Bra.
-Uppenbarelse-
Ah, juste. Jag är ju inte bra.
Höhö, så tokigt det kan bli.


Kommentarer
Postat av: Josse ;)

Oj, oj, something happens in 1B :P

Och du är en väldigt duktig knackare Frida ;)

2008-10-18 @ 14:50:07
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: devotee

Jag har inga skills.

2009-01-26 @ 16:50:20
Postat av: devotee

Jag har inga skills.

2009-01-26 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0