Lund with Tettz

Jag var i Lund med Therese igår. Det var det ingen som kunde ana!
Vi hamnade mitt i failigt väder, så vi fick bosätta oss inne på Espresso House till att börja med, och då var Hedvig med också. När de stängde klockan fem vandrade vi vidare till Arimans, som vi diggar stenhårt. Där drack vi te och åt snickers i två och en halv timme. SEN vandrade vi igen. Och handlade vindruvor.

Eventually hamnade vi på bion, och såg Patrik 1,5. Den var helt okej, i jämförelse med alla andra filmer vi sett tillsammans var den epic win.
Dock diggade vi inte människorna som kollade med oss. Jag hade problem att låta bli att slå på de som sa EW och FYFAN när killarna var massa gulliga och kramade varandra. Tette producerade massa kreativa meningar om deras intelligensnivå, och jag höll med helhjärtat.

Sen hittade vi en smålänning på bussen. Han var gullig, han frågade om jag hade lyse på cykeln så att jag skulle synas ordentligt.
Haha gawd.

MENMEN jag fick honom att knacka på 00:00.
Yes, jag vet. Jag är så übercool.


Kommentarer
Postat av: Josse ;)

Lunds café är najs ju ;P

Och som svar: Frida, jag skriver alltid! It's my life. Och det är noveller, alltid. :D Skriver du något?

2008-10-19 @ 21:33:29
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: Tette

Tette och Frida tillsammans är bäst och oslagbara, punktsomfan.

2008-10-20 @ 22:35:11
Postat av: devotee

de människorna kommer få sitt straff så småningom. Och smålänningen kommer belönas rikligt.

2009-01-26 @ 16:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0