Öhmöhm

Vi hade ingen idrott idag, det var skönt. Jag gick och fikade med Hedvig istället, mycket roligare. Och det fanns en söt tysk unge som flinade massor mot oss.
Tyskar suger verkligen på engelska.

Jag försökte gå balansgång på de där stolparna sammalänkade med kedjor utanför Akademibokhandeln vid Tegnérs. Det gick ganska dåligt, jag ramlade av och skrapade ena benet. Inte så illa dock, jag hade långbyxor så det kom åtminstone inte massa grus och skit i såren. Yay, typ.

Imorgon blir det upp mitt i natten för att hinna till Malmö nio.
Alternativt att jag kan åka med pappa till Ystad och sedan ta tåget därifrån och slippa åka via Lund. Det vore praktiskt, men jag vet inte än om det funkar med tågtider och. Så. Vidare.

De Sju Dödssynderna:
1. Att inte ta med sig sin mobil, alternativt glömma den hemma.
2. Att inte ha pengar på den.
3. Att ha dåligt med batterier på den.
4. Att inte svara i den, eller inte svara på SMS/MMS.
5. Att ha den avstängd.
6. Att ha en mobil som inte kan ta emot eller skicka MMS.
7. Att befinna sig på ett ställe där det inte finns någon täckning.

Kommentarer
Postat av: Josse ;)

Någon som är mobilberoende, Frida?? ;)

2008-10-09 @ 18:27:50
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: Hedenbög

din lilla hycklare!!!!!!!!!! när man själv inte svarar så blir du sur, men sen gör du precis samma sak!

2008-11-06 @ 18:42:42
Postat av: devotee

är inte det allra värsta att inte ha en mobil?

2009-01-26 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0