Vemfanbryrsigivilketfallsomhelstomenfuckingrubrikjävel?

Det finns hundra låtar som beskriver hur jag känner. Tusen, till och med.
Men inte en enda som ger någon tröst.

Av alla sex miljarder jävla människor, hur kan det inte finnas EN ENDA som gillar mig, bryr sig om mig?
Eller förstås allra helst älskar mig.
Jag förstår det inte.
Jag är ingen bra människa, jag är ganska värdelös faktiskt. Jag vet det. Men hur kan inte en enda jävla loser GILLA värdelösa töntar med hemsk personlighet, noll liv, inga intressanta egenskaper whatsoever, inga talanger, ingenting? Med smaken som är så olika och blablabla?
Jag är inte kräsen, kom och ta mig om du vill ha mig. Det blir garanterat inte budgivning, så du får mig billigt. Du skulle göra världen en enorm tjänst också, and that's gotta count for something.

Jag försöker se det som att man kan lika gärna existera vidare, för det är bättre än ingenting.
Men är det verkligen det?

Det är ju inte ens någon som läser det satans blogghelvetet. Varför bryr jag mig ens om att skriva här?

Varförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarför...

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är mest dåliga saker med det ja det tycker jag också, men om man kan få reda på mer om djuret kanske man kan få veta viktiga saker som kan hjälpa oss att bevara dem!

2008-10-28 @ 09:30:26
URL: http://metalizer.blogg.se/
Postat av: Maja

Någon finns det, gälle rbara att hitta dem!

Fin blogg du har :D

2008-10-28 @ 10:10:12
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Josse

Frida, jag gillar dig visst det! Och det känns som att du har läst igenom hela min blogg. :P Kommer inte ihåg vad jag skulle svara på allt... ;P

Men vill du verkligen läsa novellerna jag har skrivit?? :)

2008-10-28 @ 11:23:34
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: Anonym

upp med hakan lilla hjärtat, jag har en galet cool kille i min klass som jag ska hooka åt dig. vad sägs om det? :)

2008-12-20 @ 16:38:11
Postat av: Peter

Där e en kille i min klass som nog känner som du, han är också intresserad av att träffa nån som bryr sig.

2008-12-20 @ 16:42:38
Postat av: Anonym

msldjifgspif

2008-12-20 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0