Åh yay. Skola.

Så, sista dagen på lovet imorgon (eller tekniskt sett idag. Men det är liksom natt, så). Konstigt. Det var länge sen jag var i skolan, det ska nästan bli kul. Det ska i alla fall bli kul att träffa folk.

Idag sög. Jag sov för länge, så nu är jag inte trött. fastän jag vill upp typ nio imorgon för att inte dö av chocken på tisdag. Och det blir inte den mjukstart på veckan man är van vid i och med att vi börjar halv elva på måndagar. Nejnej, typ kvart över fem måste jag upp, vi börjar halv nio.

Eh.

Och åh just det. Jag har inte gjort franskaläxan. Storslaget, snälla någon skjut mig.

Andra grejer som gjorde att dagen sög var att jag städade (men jag hittade fyrahundra i ett kuvert, så det gjorde inte så mycket) och kände mig väldigt ensam. Och har ätit massa paj. Som visserligen är god men palla.

Sen säger folk att mina nya kläder inte är lämpliga för skolan. Eh nej obviously inte, men hallå. Det betyder väl inte att jag inte kan ha dem?

Nu tror jag att jag ska försöka sova ändå. För jag märker själv att detta är ett helt meningslöst inlägg, så det är kanske dags att skona folk och avlägsna sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0