Idag var jag i Malmö med Phleez

Det känns som det enda jag och Felicia gör när vi umgås är att sticka till Malmö. Men det är nice, så varför inte. Jag köpte en klänning som var söt, och de där skorna som inte skulle passa till några av mina kläder (men jag har provat dem med lite olika grejer och de passar med mer än jag trodde). Vad jag har insett bara genom mitt klädprovande, som tog mindre än en timme och inte inkluderade vandrande över långa sträckor, är dock att mina fötter bokstavligen kommer avlida.

                                                                            från Shock, 498 svenska riksdaler

Döden för mina fötter alltså.
Men det märktes mest när jag tog av dem så jag får väl låta bli att någonsin göra det.


                                                           också från Shock, 798 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0