Qrfghjnmkl,

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag borde göra matten som ska vara inne imorgon men jag och Felicia såklart fortfarande inte börjat på.

Den här veckan:

Måndag: Inte mycket. Sista lediga dagen. Jag skrev nog något då.
Tisdag: Halv dag i skolan, sen stack jag till Malmö och träffade Oskar. Vilket var nice och lite konstigt. För jag har aldrig träffat honom förut.
Onsdag: Skulle ha träffat Oskar. Det blev inte så jag och Felicia gick och simmade. Det blev inte mycket seriöst simmande. Sen lyckades jag ju tappa mitt busskort somehow.
Torsdag: Har jag redan skrivit om. Se nedan alltså.
Fredag: Skiter i skolan och drar till Malmö för att träffa Oskar. Går in på Skånetrafiken och försöker komma undan att behöva betala men jag hamnar såklart hos en riktig surkärring. Killen i kassan bredvid är mycket snällare dock, han säger att om jag lyckas fixa ett nytt kort inom de där tre dagarna och kan visa upp det kanske jag kan komma undan med att bara betala femtio (vad det kostar att glömma färdbeviset. Alltså det där kortet med foto på). Ahhkej. Det var mindre awkward att träffa Oskar också, och jag tvingade honom att bita mig i armen.


Jag är normal, ja.


Under tiden fixade föräldrarna ett nytt busskort, duktigt av dem.

Lördag: Jag och Felicia funderade på att dra på Idol-uttagning. Jag kom dock fram till att det vore slöseri på tid så vi sket i det. Istället stack vi till Malmö för att gå på stan. När jag kommer dit måste jag förstås in och ljuga för Skånetrafiken lite till, med busskortet den här gången. Förvånansvärt nog funkar det faktiskt, så jag behövde bara betala de där femtio kronorna. För att fira detta köpte jag en massa snygg tröja (man måste älska att prislappen säger "Made with love for a heartless world"). Men jag fick låna lite av Felicia, jag hade inte alls mycket pengar med mig. Jag steg upp en kvart innan jag skulle hemifrån så jag hade inte tid att tänka på att kräva pengar av mor och far innan jag åkte.



Vi köpte solglasögon också. Coolaste ever. Jag ska fixa bild från Fliz, så laddar jag upp den sen. Sen stack vi till Lund och träffade Tettzorz, och fick och fikade på Ariman. Felicia skulle hem dock, så jag och Tette följde henne till stationen, sen kom vi på att vi ville kolla på bio. Men det gick inga på lagom tider eller så, så vi tyckte att det var bättre att dra hem till henne och kolla på Hata Göteborg.

Inse kallt det var att gå genom Sjöbo. Ingen av oss var särskilt praktiskt klädd.

Vi hyrde filmen, som råkar vara den första vi såg tillsammans och även det lätt bästa, och flyttade hem till henne.

Den filmen är så sjukt misslyckad och skitbäst.

Hem sen, senaste bussen från Sjöbo gick tolv. Vid det laget hade jag frusit ihjäl och var trött, så jag gick och lade mig när jag kom hem. Slut.

Ser du inte att Johan jobbar på skulderflexatören?!

Kommentarer
Postat av: Kela

åhja (:

2009-04-19 @ 22:25:21
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0