Glurp

We learn to swim by watching you sink

Vi hittar inte kvittot till mina hörlurar. Följaktligen var det en mycket dålig sak att de gick sönder.

Sen är jag sjuk också, det var ju bra planerat. Missar nationella, och jag hade hellre varit "sjuk" när vi hade något på idrotten som jag bara var tvungen att slippa. Nu kommer det verka som att jag skolkar bara för att jag kanske inte verkade jättelycklig inför klättringen. Ah well, vad ska man göra.

Usch, jag vill ligga i min säng och lyssna på musik hela dagen. Men jag har bara ett halvt par hörlurar, och det är helt enkelt inte lika roligt då.

Istället kan jag lägga ut en massa random bilder från när vi hade moralfilosofi i Botaniska Trädgården :D :D :D :D :D:D :D :DD :D: D:D :D :D:D :D:D: :D :D :D :D :D :D :DD :D

Någon holländsk dokusåpa med tre barn som behövde njurtransplantation och skulle tävla om vem som fick njuren. Vi skulle diskutera om det var rätt eller fel. Min grupp var rörande överens om hur sjukt det var.


Våra skor. As in jag och Hedvig. Cred till Hedvig, mästerfotografen.

Vi skulle även diskutera en del exempel med djurförsök och innebrända mormödrar och bergsklättrare och ifall det hade varit rätt av någon att bombmörda Hitler. Där var vi inte lika överens, men det var intressant.


En anka. Jag tyckte han var söt. Dessutom heter han Evert, och då spelar det ingen roll hur man ser ut. Då är man ändå typ Den Coolaste.


 

En massa pretty blomma. Som jag inte har en aning om vad den heter.


Hedenbög och vår skolas namne, Carl Adolf Agardh. Vetefan vad han gjorde egentligen, men där står han i alla fall. Som tur är har vi det åtminstone inte som i den skolan Nils-Ulrik berättade om där någon vetenskapsman envisades med att stoppas upp och ställas ut. Mysigt värre att gå på den skolan med ett flera hundra år gammalt lik i biblioteket eller var fan det var.

Kommentarer
Postat av: Kela

Men detta var tydligen att man skulle äta vanlig mat, bara att dom räknade ut kalorierna i det liksom. Inget pulver och tjoffsan, vanlig mat liksom.

2009-04-29 @ 15:35:01
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: David

Trevligt inlägg :3

2009-04-29 @ 21:20:23
Postat av: Kela

Ohyes, men det är inte så svårt. Gå in på youtube och så välj vilken låt du vill lägga in. Sen på sidan där av kllippet finns det ju information om låten och sånt, under där finns det till rutor, en där det står "webbadress" och en till där det står "bädda in" du ska kopiera det som står i bädda in rutan, alltihop. Sen skapar du ett nytt inlägg i din blogg trycker på den lilla knappen längst upp där det står html och klistrar in. Sen måste du förstora rutan till full storlek och sen trycker du på uppdatera.



Vill du inte ha videon med så ändrar du bara height till 25, så synns bara den nedersta delen :)

2009-05-02 @ 23:40:34
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: felicia b!

jag har hört att han agardhgubben var fascist eller nationalist eller nåt annat obehagligt :(

2009-05-03 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0