Hemma hos - wait for it - TETTRIX!

Hurt - Thousand Foot Krutch

Vaaaad har hänt sen sist. Inte veta, måste kolla när jag skrev sist... Ah, måndags.

Tisdag: Antagligen ingenting. Minns fan inte.
Onsdag: Antagligen ingenting. Minns fan inte.
Torsdag: Le Fliz anländer vid ett. Vi meepar och gör läxor.
Fredag: Meepar och gör läxor. Skrivit typ halva hennes tenta, hon är skyldig mig något riktigt pretty för detta.
Lördag: Upp mitt i natten (seriösly. Kvart i sju, omg) för att vara i Dalby halv tio. Jag och Fliz hem till Adler (han: "Wow, Frida i klänning!". För den som inte träffar mig alltför ofta kan jag berätta att jag har klänning på mig för det allra mesta, och nästan aldrig byxor. Sometimes kjol, och ofta shorts nu på sommaren. Men han hade kategoriserat mig som punkbrud i hängslen, apparently. Och där ser man vad första intryck kan ställa till det (har bara träffat honom en gång innan)) och kolla på 17 again. Mot min vilja måste jag erkänna att den var rätt mysig. Sen in till Lund med Fliz där hon mötte upp sin kusin och jag skulle vidare till Malmö och köpa hårfärg. Men bussar och tåg klyddade och till slut hamnade jag hemma hos Tette i Tomelilla istället. Där vare släktgrejs som inkluderade ätande och folk man aldrig sett förr och inte kunde komma ihåg namnet på. Ut i Tettes imbaawesomeepicrum (måste se till att vallfärda tillbaka ditt nån gång - med kamera) och kolla på Grease och käka chips och dricka cider och vara allmänt awesome.
Söndag: Vakna mitt i natten igen, typ tio, äta frukost med hela släkthögen, sen hem halv ett. Fick gå från bussen eftersom pappa fått nån dålig cykelidé. Lägga sig på sängen och lyssna på musik (dusch först plz) resten av dagen.

Ooh, shiny.

Imorgon: Ingenting. Sola?
Tisdag: The Return of the Fliz. Å treffa Jånni. Å treffa Däjvi.

Kladdkaka nästa?


Kommentarer
Postat av: Jånni

Hur kunde du? Och hur kan du?

2009-08-03 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0