Hektiskt

Blä. Jag säger det igen: när jullovet kommer blir det till att grina av lättnad. Jag tror jag ska smälla av, hur kan vi ha så jävla mycket att göra hela tiden?

Nationella i matte B idag, trodde det skulle gå katastrofalt, men det gick bara dåligt - så vitt jag kan bedöma. Sen drog jag till Malmö och gick vilse med Felicia och Adler - det var ganska trevligt, fastän Felicia betedde sig som den största idioten i världshistorien.

Imorgon blir det Köpenhamn med klassen. Vi ska gå på Climaforum09 och lyssna på massa intressant prat, blir nog skitkul. Hoppas dock att jag faktiskt kan hänga med på vad folk säger - det kommer vara på engelska, garanterat kryddat med någon alldeles omöjlig brytning. Ah well, låt oss hoppas på det bästa och inte sörja i förtid.


Egentlingen borde jag läsa på om Cop15 nu, eftersom vi har en läxa gällande det. Men jag vill nog hellre krypa ner i min säng och läsa HP5 eller The Heroin Diaries. Alltså är det troligen vad som kommer hända. Öva självkontroll  - kanske något jag borde skriva bland mina nyårslöften?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0