Körtelfeber

Jag känner mig i stort sett frisk nu.

Och den ljusa sidan: man ska tydligen bara kunna få körtelfeber en gång. Lika bra att ha det gjort.

Stressad som fann och underligt luddig i huvudet. Har varit borta från vardagen lite för länge, eller nåt. Missa en vecka i skolan är inte bra, särskilt inte just nu när vi har läxor och prov upp till öronen.

Såklart har jag jobbat tånaglarna av mig för att hålla jämn takt med mina kamrater. Hrm. Kanskekanskemöjligtvis har jag spenderat dagarna med att ligga på min säng och läsa Harry Potter istället.

Låtom oss rösta om saken.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Usch nej har du haft körtelfeber :( Det suger ju!

Som svar: Jo det är ju klart, men vi diskuterade det angående kärlek. Och man älskar inte en person heller bara för att man är kär i personen. Eller hur?

2009-12-05 @ 01:55:29
URL: http://ihavemydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0