Världen är en sjuk, vidrig plats

Hörde precis från mamma:

En konstnärssnubbe fick för sig att det vore en jätterolig idé att utföra ett litet experiment - så han placerade ut en mixer med tillgänglig startknapp någonstans (vet inte var, men någon allmän plats). I mixern simmade en guldfisk runt.

Till slut var det någon som tryckte på startknappen.

Experiment slutfört, ett stort steg framåt för konsten och likaså för vetenskapen: det råder ej längre någon tvivlan om att människan är ondskefull som inget annat djur. Jag önskar båda två så mycket lidande man någonsin kan uppleva i livet.

Jag gick raka vägen upp på mitt rum och satte mig på min säng och började grina. Jag kan inte för mitt liv förstå hur man kan vara så sjuk, så vidrig, så kallblodig, så... Orden räcker inte till.

Jag vill inte leva i en värld där människor är så grymma, så onda.

Vad är det för fel på folk?!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka idiotiska människor! Fattar inte hur man kan göra något sånt!

2009-12-30 @ 21:53:22
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: Johan

sjukt

2010-01-07 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0