In ya face mwhahahhasgrjkleäölj

Mamma körde den vanliga fårduidigvitaminer/mineraler/B12/järn? vid middagen idag. Tröttsamt. Dessutom såg såklart pappa en möjlighet och flikade in gravt störda saker som "Om du inte får i dig tillräckligt kan jag inte låta dig hålla på sådär" och "Om du inte har vett att tänka själv får jag göra det åt dig" och naturligtvis "Om du gör dumma saker nu som du får ångra sen, så är det för sent då". Och yes han sa det precis så rationellt. 
Suck.
Okej mamma, jag käkar jävla massa nyttigt skit. Mer än dig i alla fall. Mer än alla satans allätare som lever på Cola, McDonald's och KitKat.
Och pappa, nejmenherregud, om du inte låter mig måste jag ju genast sluta! Sen bryr jag mig naturligtvis inte ett skit ifall det är HÄLSOSAMT att vara vegan (vilket det är. Duh), om det var värsta bästa hälsokuren att käka småbarnsfötter så skulle alla förstås göra det. Punkt.
Och fyfan vad fånig jag låter, helt wannabe Rebell! och sånt skit. Men jag har fan rätt så never mind det.

Mamma tvingade mig i alla fall att leta reda på min näringslära, för hon påstod att man bara kunde få B12 från animalier. Så jag grävde fram den så att hon fick läsa, och det visade sig att jag får i mig sjuhundrafemtio procent av rekommenderat dagligt intag bara genom att käka mina små piller.
Mwhahah. Ägd.


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag är "allätare" men dricker inte Cola, sätter inte min fot på McDonalds, och äter inte KitKat. ;)



Svar: Filmen var inte helt hundra, nej !

2009-02-18 @ 11:09:50
URL: http://ihavemydream.blogg.se/
Postat av: Artemis

Låter som mor din blev lite ägd ;-p



Måste säga att jag diggar namnet på din blogg. Ha det fint.

2009-02-18 @ 11:14:57
URL: http://mista.blogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl ? :)

2009-02-18 @ 11:17:41
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Felicia M

vad fan D:

klanka inte ner på donken FRIDA!

2009-03-16 @ 20:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0