Lov :D

Yeeeeeees! Lov som fan, epicness of epic, helt jävla übersärigt underbart!

Jag gillar lov.

Fyfan vad jag ska ha skittråkigt detta lovet <3
Jag ska sova, springa (ligger efter i kontraktet*, så måste göra dubbelt), och göra massa läxor. Skitbäst.

Fredagen den trettonde idag. Jag har inte haft någon enorm otur än, men allt känns förstås lite extra bra när man vet att det är lov snart.
Mamma hade kokat någon gryta med black eye-bönor och shit, men naturligtvis skulle hon ta fel slev och röra om med så det kom köttfärssås i, och då var jag tydligen dum i huvudet som inte ville äta den. Eh.
Franska och matte idag, kanske inte heller så turligt.  Franskan överlevde jag, men det var fan inte kul. Vi skulle göra dialoger, och jag har helt enkelt gått och blivit ännu imbasämre på franska än innan - alltså gick det åt helvete. Eller inte helt åt helvete, jag lyckades få sagt att jag inte ville ha rummet Victoria erbjöd mig, men det lät för jävligt.
Jag önskar jag hade bra uttal åtminstone, som vissa särungar har helt av sig själva. Må fan hämta dem, som Felicia brukar säga.
Hon var, på tal om det, sjuk idag också. Eller "sjuk", vet inte än. Har inte fått tag i henne.
Det var inte mycket tur i det heller.
Missade bussen imorse också, nu när jag tänker efter. Den jävla snorsaken var bara två minuter sen, hur fan skulle vi kunna veta det på förhand? Så jag fick sitta på busstationen i Ystad en halvtimme och stirra i marken och lyssna på Escape The Fate, vilket var relativt nice förutom kylan, och sen ta bussen lite senare. Gjorde inget, för jag var ute i god tid och var ändå där fyrtio minuter innan, plus att jag hamnade på värsta bekväma bussen och kunde halvsova mig igenom resan. Och det var en n00big tid, så det fanns gott om plats och ingen ville sitta bredvid mig <3
Mattelektionen gick ganska fort, det var väldigt bra. Sen slutade vi och jag stack till Malmö och införskaffade sjukligt god choklad, varpå jag tog tåget till Ystad där pappa plockade upp mig. Sen handlade vi och sen åktes det heeeeeeeeeeem.
SLUT!

Åh jag är så rolig.  Att jag faktiskt precis skrev värsta långa paragrafen om hur jag missade bussen är bara så bortom ord.

*Kontraktet. All hail the Kontrakt. Det går i huvudsak ut på att jag och Felicia ska vara nyttigare och träna. Det finns en jävla massa undantag dock, det gillar jag.




Jag vet att jag inte skrivit om att Knacka på hundrafemtiotremiljoner år. Men det gör jag fortfarande när jag ser klockan, och Felicia gör det med mig. Och jag har smittat en till människa nu, verkar det som. Yaysomfan.
Tyckte bara det var lämpligt med en uppdatering eftersom jag ljög innan och sa att denna bloggen skulle handla om det. Mähä.
Men kom alltid ihåg, när du väl blivit en Knackare, kan du aldrig någonsin sluta. Det är en drog värre än cigaretter, sprit, kaffe, Cola, you name it.
Once go go Knack, you never go back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0