E håss Jånni me Flizzzz

 
Far jag kan inte få upp min kokosnöt - Povel Ramel

I torsdags var det tänkt att jag skulle ta mig till Lund och träffa Oskar, yes. Så blev det inte. Sucks, nu kommer det ta åtminstone några månader innan vi kan träffas igen.

Istället åkte jag till Ystad och såg på HP 6 med Jånnibejbi och hans systrar och moder. Först stannade jag dock till i Sjöbo och traskade runt på marknaden någon timme eller två med Tettersson och hennes kusin och kompis. De var lite halvt opropra och mobbade mitt bitmärke. Oh well, they suck. Inte Tette dock, hon var söt och flummig.

HP var rätt dålig, förvirrad och inkorrekt.

Jag och Johan har lagat mat och bakat och särat oss. Idag kom Flizibejbi också, så nu blev det dubbelt så mysigt omgyay! 

Vi har särat oss en del, bland annat postat randomkommentarer på randomfolks bilddagböcker. Mogna som vi är hade vi väldigt roligt åt nedanstående.

Ingredienser:
1 dl kråksnor
2 msk hackade råttsvansar
1 tsk paddskit
2 krm snigelslem
4 dl pulveriserat fjortishår
1/2 kopp hudflagor

Tillvägagångssätt:
1. Koka upp kråksnoret och strö i hudflagorna tills det tjocknar och får en gulaktig nyans.
2. Krossa råttsvansarna med en rostig tesked så att de saftar sig ordentligt. Lägg i en och en i snorkoket. Rör ut så att det blandas, fortsätt därefter att röra i fem minuter.
3. Rör ihop paddskit och fjortishår - det ska bli lite tjockt och klumpigt. Är det för löst, tillsätt rävskabb.
4. Tag snorkoket från plattan och låt svalna. Tillsätt därefter snigelslem och vispa med elvisp till det blir fluffigt.
5. Häll över paddskiten och fjortishåret och rör i med en sked - vispa inte!
6. Låt stå över natten, lägg en bakhanduk över och ställ det i en möglig källare.
7. Häll upp i ett glas - klar att dricka!


Det är humor på högsta nivå, ohyes. Nu ska vi fortsätta sära oss, hajrå ba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0