Hedenbög et le Posk et Kalmar et le Jånni

 
Nothing - Bon Jovi

Dagen spenderades med Hedenbög i Lund, en människa som jag inte sett på alldeles för länge (hon stack till Dalarna för att leka lägerledare innan avslutningen och sedan dess har jag inte sett röken av henne). Det fikades och pratades och vandrades, sen tog jag bussen hem vid nio.

Imorgon ska jag till Malmö för att träffa Oskar. Han är lite bra.

Och dagen efter det, alltså måndag, ska jag ta mig upp till Kalmar och besöka Fliz i hennes stödfamiljs stuga. Där stannar vi till onsdag då vi åker med dem hem igen. Det blir kung.

Sennnnn på torsdag är det bosätta sig hos Johan igen och ha fåniga filmmaraton i några år, omgyay!

Så där har vi min vecka. Jag måste säga att jag gillar det.

En fråga dock: varför måste det hända saker nu när jag egentligen inte har ett öre och måste låna pengar av min lillebror för att överleva?

Kommentarer
Postat av: jånni

gud vill dig ont. filmmaratån börjar om nåra timmar jeeeeeeeej

2009-07-17 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0