Hemma med Pokémon

Smile In Your Sleep - Silverstein

Idag har jag bara hasat runt här hemma
och spelat Pokémon på Gameboy Color, bakat sockerkaka (som ska vara till en tårta som ska förtäras på söndag, då det blir släkttjofräsgrej), och gosat med vovven. Eftersom jag har bestämt att mitt liv måste fotodokumenteras mycket mer aktivt om jag och Felicia ska lyckas som mästerbloggerskor (och jag tycker det är lite fail när alla bilderna i en blogg bara är ett magert åbäke som posar framför spegeln) finns det faktiskt bild på det, så en sån kan ni få. Jag pallar inte riktigt lägga upp dem där de egentligen vad menade dock, den bloggen måste designfixas först innan jag känner att det är så mycket mening med att lägga upp för mycket (precis som om det då vore lönt att lägga upp grejer här. Men käften nu).


Jag satt ute en stund, och där är Saga. Nej, jag väljer som ni kan se inte bilder som jag ser bra ut på. Vem försöker jag lura, liksom.


Sen började det regna. Då gick jag in och lade mig på soffan. Då gick Olga in och lade sig på mig.


Kommentarer
Postat av: Jånni

Ett gult GBC, fruktansvärt mysigt. Och vems är Gold och hur mycket måste jag betala för det om det är ditt?

2009-07-23 @ 17:56:05
Postat av: Lena

nej det är verkligen inte rättvist. vi människor dras till det vi tycker är fint. så länge dom lägger ut massa bilder på sig själva verkar inte texten betyda någonting direkt :p

2009-07-23 @ 21:27:07
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0