En jämförelse

 
Hush - Automatic Loveletter
Lite pinsamt att jag tycker det här är bra, men vad ska man göra. Generellt gillar jag inte tjejer som sjunger, brukar låta fånigt. Men jag måste erkänna att jag har fel när jag hör det här, och det är inte ens motvilligt jag gör det.


Okej, jag och min lillebror. Ätandes middag. Hamburgare för honom och vad man skulle kunna kalla ett veganskt substitut för mig. Let's jämföra:

Antal:
Han: 2
Jag: 2

Biff:

Han: Söta oskyldiga djur som torterats genom sitt korta liv och sedan mördats brutalt. Även känt som kött.
Jag: Bönbiff med broccoli och morötter.

Bröd:
Han: Uh, Frisco tror jag det heter? Sånt som de har på Max.
Jag: Nåt solrostjohej.

Dressing:
Han: Ketchup.
Jag: Mosad avocado med kryddor.

Tillbehör:
Han: Ost.
Jag: Skivad tomat och gurka, lite strimlad rödlök.

Dricka:
Han: Mjölk.
Jag: Vatten.

Hur fan kan ungjäveln vara smal och jag tjock?

Kommentarer
Postat av: Kela

Haha, ingen aning :P



Ja, I know.. Jag har börjat skriva i fel ände nu iallafall, men började på slutet igår, så får jag väll fortsätta med mitten när jag "pallar" haha (: Eller så skriver jag den bak o fram.. Det hade varit lite häftigt ;O

2009-06-17 @ 10:56:01
URL: http://xkela.blogg.se/
Postat av: lohas

sv: tack för din kommentar! Förstår vad du menar. Att det är jobbigt att äta gott och samtidigt jobbigt att äta efter diet. Egentligen vill man nog bara släppa det. Hoppas du får hälsa och inte eftersträvar smalhet. Alla är vackra som de är.

2009-06-17 @ 14:09:08
URL: http://lohas.blogg.se/
Postat av: David

Killar är bra på sånt 8)

2009-06-17 @ 14:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0