Jånnibejbiupphöjttilltvå

Pokémon Theme, svenska

Back at Börje's. Våra dagar är fyllda med spännande aktiviteter och vi roar oss och skrattar så hjärtligt åt alla tokigheter vi företar oss. 

Dag 1, Lördag:
Arriva at Johan's vid halv tre. Glo i väggen två timmar. Jag sörjde det faktum att jag inte fick några jordgubbar till midsommar, så jag bestämde att det vore en jättebra idé att cykla till Skurup och köpa. Sagt och gjort. Det är väl kanske sex kilometer till Skurup härifrån, vilket gjorde att hela uppdraget tog lite tid. Jordgubbar införskaffades, liksom frysta hallon/blåbär vars öde var att bli paj. Köptes gjorde även vaniljsås (då Johan som en äkta snorunge inte ämnar förtära paj utan att ackompanjera den med kladdysörja), varpå det muntra sällskapet (K. Kräk och Jåhn af Bejbi) begav sig hemåt igen. Väl hemma visade det sig att den goda modern i huset redan bakat rabarberpaj - blåbär/hallonpajsbakandet sköts upp till nästa dag. 

Blablabla, sen åt vi pastasallad och var glada och vips var klockan elva och sen babblades det och sen skulle det sovas men det gick inte riktigt. 

Dag 2, Söndag:
Uppvaknande vid tolv:något. Johan som kletar sig och ska tvinga upp Frida. Frida som blir ledsen. Frida som leker läskig stalker medan Johan duschar, men jag tänker inte säga på vem då det blir mycket roligare på det viset. Äta frukost, jag ville tvunget ha gröt och Jåni krängde mackor-me-jordnötssmör-å-sylt. (Nej, han åt dem. Han sålde dem inte.) Låg aktivitetsfrekvens i några timmar. Fixande av idyllisk måltid bestående av """"""""hamburgare' och stekt potatis. Och hembakat hamburgerbröd omg!!!! 



Jag har även kommit att inse att en jojo är den ultimata accessoaren, alltså kommer en sådan införskaffas snarast varpå mitt jojoberoende kommer näras till bristningsgränsen. Öh, något. 

Nu ska vi sitta här och tjocka oss lite, sen ska det bakas paj och kollas på Star Wars I. Jag tror vi äger.

Kommentarer
Postat av: Som fan vi äger

Vi kommer bli jojomästare och alla kommer att åtrå oss. Dessutom kommer alla avundas pajen.

2009-06-21 @ 21:04:50
Postat av: Kela

Haha klart ;D

2009-06-21 @ 22:36:41
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0