Nationaldag

 
Animal I Have Become - Three Days Grace

Firar vi ens det i Sverige?

Denna veckan har varit sådär lagom helvetisk. Estetvecka i skolan, så det har blivit en del målande och ritande och utförande av fåniga övningar, såväl som pjässkrivande och utflykt till Louisiana. Min grupp är äg of epic såklart, förutom att Felicia ingår i den och det sliter som fan på mig att inte vara otrevlig mot henne (då det hämmar den kreativa processen som pjässkrivande innebär).

Idag har jag gjort ungefär lika mycket som jag brukar på lördagar. Alltså ingenting. Vaknat, ätit frukost, gått ut med vovven, fått nostalgianfall och spelat Sims 2, lagat mat, ätit den, lyssnat på musik, satt mig vid datorn. Imorgon blir det att göra läxor och läsa igenom nåt shit inför filosofiprovet på tisdag. Måndag är studiedag, probabelt är att jag drar till Johan och sover där till tisdag - om inte Anna bestämt sig för att jag inte är önskvärd.

Jag är fruktansvärt trött på allting. Har du inget bättre för dig får du gärna komma hit och slå ihjäl mig på valfritt sätt.

Kommentarer
Postat av: Jannika

Jaså, så du har inte köpt sims 3 ? ;)

2009-06-06 @ 19:30:30
URL: http://jannikagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0