Jånnybejbi

Dismantle.Repair. - Anberlin

Hos Johan. Som korkat nog kritiserar min musik, at the moment Anberlins Dismantle.Repair., som är väldans episk. Var här igår också, då satt vi uppe halva natten och åt kakor, vilket var sinnesmys. 

Filosofiprov i skolan idag. Det gick väl bra, var väldigt lätt. Och fick tillbaka några svenskagrejer, bland annat en lagom rubbad novell jag skrivit. Janna var alldeles lyrisk och menade att det var något av det bästa hon läst och att jag borde försöka få det publicerat, jag menade att den var så till den mildaste grad dålig att det är förvånande att Amnesty inte anfallit mig än och anklagat mig för brott mot mänskligheten. Jag kan posta den när jag kommer hem, eftersom detta ska föreställa min blogg och nära mig och inte dölja massor blablabla.

Fick även tillbaka en analys jag och Felicia skrivit, som hon också älskade. Hon gushade över språket och hur vi lyckats ta en oseriös låt (Som en gummiboll av M. A. Numminen) och göra en seriös analys av den. Nu när jag inte tycker om Flis längre gillar jag inte när hon får cred för mitt arbete, men vad ska man göra. Och för att vara rättvis hjälpte hon faktiskt till.

Som en gummiboll - M. A. Numminen

Vad göra nu mhm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0