Jaaaag är inte helt ensam /o/

- Tette - * Imorgon :)* ( Hamra, Minne För Livet :D ) | I Need To Die, To Feel Alive | säger (22:52):

Du är snygg


Ingen säger (22:53):

såklart. kom du bara att tänka på det sådär?


- Tette - * Imorgon :)* ( Hamra, Minne För Livet :D ) | I Need To Die, To Feel Alive | säger (22:53):

Jag såg namnet:Ingen. och insåg hur jävla snygg du var, klicka på ingen och skrev vad jag kom på



Ibland blir jag lite lycklig. Tette är bäst för det första, sen inser jag ibland att de vänner jag har är de bästa någonsineverever och att det inte spelar någon jävla roll som helst att resten av befolkningen inte gillar mig. Hah!


Kommentarer
Postat av: Daivd

Jag gillar dig [lite] i alla fall :3

2009-03-30 @ 23:39:28
Postat av: David

Arr skrev 'Daivd' - menar såklart David.

Tack för hjälpen förresten.

2009-03-30 @ 23:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0