Söndag of Doom

Tråkig dag idag. Söndag idag.
Ingen skola imorgon. Ingen skola i övermorgon.

Flisja värsta dissar mig den lilla äckelungen. Man får ju inte tag i henne, mwlgah.
Hon ska passa hästar och hundar åt folk fram till lördag (I believe, eller så är det FRÅN lördag, men det vet jag inte eftersom jag inte får tag i henne), och jag ska dit och hjälpa henne och vara epicsällskap. Och då vore det väl klyftigt om jag tog mig dit imorgon, tycker jag. För jag har noll saker att göra, förutom några ton läxor.

Jag kollar på Star Wars III lite sådär oaktivt (kollar några minuter då och då, har sett den för många gånger för att den ska vara intressant eller spännande eller nåt), surar, och lyssnar på min episka spelningslista Typ alla band som är brabättrebäst.

Jag vill upptäcka nya bästa band. Det gör jag inte.

Dudes btw. Ni vet Ronnie Radke?
Hans 'nya' band suger ('nya' eftersom det är ganska gammalt nu), det har jag glömt nämna. Det heter From Behind These Walls, och det jag har hört av dem var inte särskilt bra. Men jag får ge dem en ny chans när de börjar spela in grejer.

Och jag som fått för mig att Ronnie blev kickad för han åkte fast för nåt drogskit. Tydligen var det för att ha varit inblandad i ett mord, men han dödade liksom ingen så fan vad dum i huvudet man måste vara för att slänga ut honom ur sitt band. Med den rösten och de sångskrivarskillsen kan han vara hur nerknarkad som helst, man skulle fortfarande vilja ha  honom.

Död åt er, Escape The Fate.
Som verkligen inte borde få kalla sig Escape The Fate, ett band är ingenting utan sin sångare.
Eftersom det är någon skabbig jävla fusion är de egentligen typ Escape The Fall eller Blessthefate eller nåt. Mwhahah losers.
Och ja jag vet, Blessthefall ska väl egentligen vara med litet b. Har jag för mig. Men de förtjänar inte den respekten från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0