Åckäj


Hearts Burst Into Fire (Acoustic) - Bullet For My Valentine

Jag tänkte kanske possibly mayhaps möjligtvis börja ackompanjera mina inlägg med en låt. Men det får bero på hur länge jag orkar, särskilt med tanke på att min musiksmak tydligen suger (omgwtf?). Jag kan tillägga att jag är helt inkompetent, så Kela fick lära mig hur man gjorde för att lägga ut youtube-videor. Håhåjaja. Tack till henne i alla fall.

Jag är väldigt glad över mina nya Bullet-fynd på tal om den låten. Jag har hittat fyra akustiska versioner jag tydligen ignorerat tidigare (jag har aldrig varit ett särskilt smart barn), plus en ny låt från Hand of Blood EPn som jag också lyckat missa; tyvärr är den inte särskilt bra. Jag har aldrig sagt det där dock.

Jag tänkte bara testa mina nya kunskaper, nu ska jag ut och vandra runt i skogarna med min vovve. Något som stör mig enormt är hur alla jävla nördar ska ut i skogen och grilla och traska omkring och sånt shit på helgerna. Stanna hemma i era jävla lägenheter och låt oss som bor här ute i ödemarken ha skogen för oss själva.

...Punkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-04 @ 19:45:34
Postat av: Kela

ojoj, du lyckades med ljudklippet :)



ja, jo.. men nu har jag sagt att ja ska gå ner i vikt i snart sju månader, det va liksom dags nu att bestämma sig på riktigt xD

2009-05-04 @ 19:46:32
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0