Först jag ba: meh. Sen jag ba: meh.


Konstantine - Something Corporate
En sinnesmysig überbra låt. Måste älskas.

Vaknade halv sju av att något lät som fan. Vad lät som fan? Regnet. Upptäckte att något annat också lät som fan. Vad mer lät som fan? Någon sorts traktorliknande maskin.

Somnade om och sov något timme till. Kollade ut och såg att något hade slutat. Vad hade slutat? Regnet. Vad tyckte jag om det? Mys.

Till skolan och äga på mattelektionen (aka diskutera Ronnie Radke med Flis och även med Tette via sms), sen äta, sen gå till filosofin och få en bok som man skulle se till att läsa i, vilket man fick göra på valfri plats - så jag och Phälleezeeah stack till Malmö. Där köpte jag ett par shorts som jag gillar starkt (även om jag är så jävla pank inför sommaren och inte är säker på hur jag ska överleva), sen vandrade vi runt lite och blev piercingsugna.

När jag kom hem tjatade jag lite mer på föräldrarna och whaddayaknow, de gav sig (HA, ÄGD FLIZZZZZZZZZZZZ!). Så nu ska jag hitta ett bra ställe och sen blir det piercing i underläppen.

Lycka ligger även i att Felicia ska betala helvetet, eftersom vi bestämt att den som piercar sig först får det betalt av den andra. En överenskommelse jag visste att jag skulle tjäna på.

Slutligen: den som vet ett bra ställe får gärna höra av sig på något sätt, jag har inte mer att gå efter än vad folk säger till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0