Knacka


Swing Life Away - Rise Against

Bra saker:
*Jag är pro som fan på att göra piroger. Till och med Anton och Albin gillar dem, och bättre än mammas version med köttfärs. Oh yes, veganerna kommer uppnå världsherravälde.

*Jag är trött. Så jag kommer förhoppningsvis somna i tid för att få sova något alls inatt.

Dåliga saker (förvånansvärt nog är de många fler):
*Moderfader har fått för sig att det är en überidé att göra någon sorts kombinerad skämma-ut-Frida-till-den-milda-graden-då-hon-faktiskt-tar-sitt-liv/semesterkupp och skjutsa mig upp till Hedemora när jag ska hälsa på Oskar. Jag kom dock med det slående argumentet att "jag KAN inte ha att mina föräldrar kommer och lämnar mig" - ett argument så välformulerat och imbalogiskt att till och med mina föräldrar verkade vackla i sin tro.

*Imorgon börjar vi halv nio för betygssamtal i franska. Egentligen skulle vi börjat tio över tio.

*På onsdag börjar jag halv nio för betygssamtal i kommunikation. Egentligen skulle jag börjat nio.

*På fredag börjar vi nio för The Matteaktivitetsdag of Doom. Jag vill avlida av bara tanken på att ha matte i sex timmar med ett  ynka avbrott för lunch mitt i (och dessutom hade jag sedan länge bestämt vad jag skulle ha för skor på mig på fredag, dock är de inte lämpliga för en heldag av ren fysisk tortyr, så dagen kommer faila på alla möjliga sätt som är förenliga med universums lagar). Egentligen skulle vi börjat ett.

Börja fyra timmar tidigare för att ha matte.

*Jag har ont i huvudet. Varför är jag så trött egentligen?

Kommentarer
Postat av: devout

jag läser din blogg!

2009-05-06 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0