Matteprov och Shinedown

 

Second Chance - Shinedown
Tycker inte ljudet är superepic, men youtube ville mig inte mer väl än så.


Vad jag gjort idag: Haft matte nationella hela dagen omgyay. Det gick skit på första delen, andra delen kändes bra. Alltihopa verkade väldigt lätt, men sen failade jag förstås på det ändå. Jag tycker bara att alla med lite grundkunskap i matte bör klara mvg, även om jag inte är en av dem.

Vad jag lyssnat på idag: Shinedown. Shinedown. Shinedown. Story Of The Year. Inse att det inte var Shinedown. Byta. När jag träffade Tettrix i lördags whinades det över att min kollektion av Shinedown-låtar tydligen inte var komplett. Så jag blev beordrad att ladda ner tre låtar jag inte hade, som tydligen skulle vara den bästa skiten. It was very good indeed, och det har gjort att jag påmints om hur äg de är. Idag har jag särskilt fastnat för Second Chance, även om den var bättre med mina lyrics.

Menmen, vad ska man göra.

Nu skulle vara ett storslaget tillfälle att göra läxor, men tror jag ska spela Zelda på Albins DS istället. Mys, häjrå.


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra! Läxor är till för att ignoreras! KVÄV DEM!! :D

2009-05-20 @ 21:41:48
URL: http://domedagsfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0