Det här är min blogg,

och jag är på dåligt humör. Nej va.

Ännu mer nej, va? är att jag ska göra en lista över saker som omedelbart påverkar mitt humör.

1. Det är sjukt kallt i mitt rum. Eller ja, det är nästan nitton grader. Men det känns för jävla kallt.
2. Jag är ensam. Jag tål inte riktigt det.
3. Jånni surar och gör läxor. Han bör omgående sluta sura, så kan jag också engagera mig i läxhelvetet.
4. Min pojkvän har mig typ längst ner på sin prioriteringslista. Till och med den vi alla bäst känner som Spyan (vadå jag och Johan är okreativa och barnsliga?) går före mig, wattehäll.
5. Hörlurar har blivit bytta äntligen whatthefuck har varit utan iPod since forever omg. Elfte gången gillt. Så det hjälper mig att hålla uppe humöret till den nivån då jag faktiskt funderar på att fortsätta leva.
6. Mor och far funderar väldigt allvarligt på att köpa sista minuten-resa och avlägsna sig nästa vecka. Awesomeeeee! Och om jag känner för att vara lite duktig och bra på alla sätt, kan jag försöka få dem att betala mig för att passa hundarna. Men det betyder att jag måste spendera i stort sett all tid hemma under lovet. Dock, om jag känner mitt liv rätt är det vad jag skulle gjort ändå. Kan lika gärna tjäna pengar på det.
7. Må Jonatan/Fredrik/Jorvik drabbas av en mygginvasion av oanade proportioner - när man är både ensam och kall och lyssnar på precis rätt sorts musik saknar man honom lite mer än brukligt. Och jag är så totally berättigad att sura på honom för att han inte är här.


Dagens hetaste tips:
Lyssna på Three Days Grace. Väldigt, väldigt mycket.

Kommentarer
Postat av: Jånni

Jag älskar listor och jag älskar klagomål (från folk jag gillar, när det inte är till besvär). Därför är denna episk. Epic!

2009-11-09 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0