Hoppsan, där dog jag

There's a vioce in my head telling me why I should hate you
but I hate myself instead


Lägesuppdatering:

Jag är:
Ledsen
Ensam
Ful
Dålig
Sorglig

Jag har:
Inga pengar
Ingen ork
Ett pissigt jävla skitschema att se fram emot

Jag vill:
Bli snygg
Och rolig, intressant och lätt att umgås med
Att saker för en gångs jävla skull ska gå lite bra
Kunna sjunga
Begrava mig själv under täcken och filtar och ligga där och mögla tills jag inte finns längre
Kunna resa tillbaka i tiden och snygga till lite bland allt som gått åt helvete


Jag och Fliz träffade Adler idag. Han menade att man inte kunde ha ett pissigt liv om ens föräldrar inte var skilda. Jag tyckte det var lite nedvärderande av honom, jag vet väl bäst själv om allt känns som råttskit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Adler är tyska och betyder örn :3

2009-09-04 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0