Concerning Frida

Tycker du att något inte är en särskilt stor grej, så håller jag inte med.

Det du tar för givet stämmer inte på mig.

Bestämmer du något med mig så är det bestämt. Folk som inte håller vad de lovar gör mig väldigt ledsen och/eller arg.

Jag är sarkastiskt. Jag är dissig. Ibland är jag rent av lite elak - även om jag älskar dig mer än kakor.

Rasism är inte okej. Att driva med fysiska eller mentala handikapp är inte okej. Att ta djurrätt som ett skämt är inte okej.

Jag tycker med största sannolikhet mer om dig än du gör om mig, det kan vara värt att komma ihåg. Med största sannolikhet tror jag också att du tycker jag är sjukt dryg och tröttsam och tråkig och störig.

Jag tar åt mig mer än du tror.


Med allt det klargjort, ska det behöva vara så jävla svårt att umgås med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0