Min dagbok: en inblick i min själ!!!

Jag för dagbok. Periodvis skriver jag flera gånger per dag.

Varför ska du då förpesta mitt internet med meningslöst dravel HÄR? kanske du undrar. Svaret är att jag önskar dig allt ont, och bidrar genom mitt bloggande med ett alldeles nytt sätt att dö av uttråkning.

För ett tag sedan sa Felicia att hon verkligen undrade vad jag skrev i min dagbok, och fick det att låta som att jag var mystisk och exotisk, som att min dagbok skulle vara en spännande skatt.

Det är den inte. Det är fruktansvärt tråkig. För att bevisa detta presenteras ett stycke från en slumpmässig sida i min dagbok. HERE YOU GO:

Tisdag 2 mars 2010
19:57 Jag lagade inga strumpor.

Det enda som står den dagen. Det representerar på ett mycket bra sätt innehållet i mina dagböcker. Get my point?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0