Lite i efterhand: Nytt år

Att det är ett nytt år har väl ingen lyckats missa.

Jag önskar att jag kunde räkna upp en massa spännande och intressanta grejer jag har hunnit med under året, men icke. Jag har gått i skolan, det är väl ungefär allt.

Nu ser vi fram emot ett ännu särigare år, kanske med en mer positiv vinkling.

Saker jag önskar mig av 2010:
*Att slippa Matte C. Och Idrott B. Och Spanska steg 3. Det skulle göra mig grymt lycklig.
*Mer energi
*Bra betyg
*Inga hemtentor
*Nytt roligt folk, kan det inte finnas för många av
*Ett bra sommarjobb
*Resa med Fliz :D :D :D :D :D
*Gå ner i vikt, tacksåmycket
*Komma en bit på vägen mot att bli den personen jag vill vara

Kommentarer
Postat av: Jånni

Det här året kommer vara vulgärt och oförnuftigt. Jag känner det på mig.

2010-01-07 @ 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0