Skolbyte (och SATC)

Mycket tid går åt till att fundera. Jag ska till Vegeriet på onsdag och vara med en dag, se hur det är.

Vågar jag flytta hemifrån? Vill jag lämna tryggheten som Agardh innebär, socialt? Är det värt ett extra år i skolan? Vill jag ens laga lakto-ovo-vegetarisk mat? Det går helt emot mina etiska principer - och de som känner mig det minsta lilla vet att jag inte klarar mig utan mina principer.

Har precis laddat ner första säsongen av Sex and the city, något jag - hör och häpna - aldrig sett förut. Nu förväntar jag mig inget mindre än ett cineografiskt mästerverk.

Kommentarer
Postat av: Kela

Uh.. Sex and the city är så.. Så.. Tjejigt?

2010-02-14 @ 20:55:33
URL: http://xkela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0