JAG ÄR GANSKA GLAD

Fan vad skumt det känns att säga det.

Men jag har gjort svenskan, även om den inte blev bra (kommer aldrig bli så SKIT SAMMA). Kommer städa imorgon, jag vet det. Känner att jag kommer hinna skriva min uppsats, även fast inte den heller kommer bli bra (med tanke på att jag bara har en källa är det tekniskt omöjligt, men även där är det väl SKIT SAMMA FÖR JAG PALLAR ICKE). Spanskaprovet har jag inte börjat plugga till, men vad tusan. Sen när har jag ett hopp om bra betyg?

Tralalaalaaaa, det löser sig för fan!

(Savour it, det kan omöjligen vara länge.)


Kommentarer
Postat av: Flizzzzzzz

Oooohhh, Fridibaby är lika vacker som vanligt ser jag :D

2010-12-13 @ 15:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0